Saltar al contenido
DEPARTAMENTO DE BIOLOGÍA Y GEOLOGÍA
facebook
twitter
youtube

BIOLOCUS

Pako Simarro

Llamar al soporte 96 681 60 70
Soporte por correo electrónico info@biolocus.es
Ubicación Carrer Galotxa 1, Altea
  • BIOLOCUS
  • NIVELES
    • Secundaria
    • Bachillerato
    • FPB
  • DEPARTAMENTO
    • Pendientes
    • Materias
  • PROYECTOS
    • Proyectos Biología Geología 1ESO
      • Cuaderno de Bitácora estelar
      • La Célula
      • NaturAltea – Cap Negret
      • NaturAltea – El río no ríe
      • NaturAltea – Faro del Albir
    • Proyectos Biología Geología 3ESO
    • Proyectos Biología Geología 4ESO
    • Proyectos Cultura Científica 4ESO
    • Proyectos Anatomía Aplicada 1BAC
  • APUNTES
  • PROGRAMACIONES
  • MISCELÁNEA
    • VIDEOS

Avaluació: Portfoli d’activitats

Inicio > NATURALTEA > Far de L´Albir > Avaluacio - Far de L´Albir > Avaluació: Portfoli d’activitats

Avaluació: Portfoli d’activitats

Publicada el noviembre 17, 2017noviembre 17, 2017 por Pako Simarro
0

Portfoli d’activitats

Una vegada concloses les tasques, i de forma individual, cada alumne ha de presentar el següent portfoli d’activitats. A més, cada grup ha de realitzar la guia natural de la Badia d’Altea i el Far de l’Albir. Tota activitat o informe bàsic pot enriquir-se amb fotografies, vídeos o enllaços web.

Producte intermedi del projecte: 

Maqueta d’una zona de subducció | lliurar-la i exposar-la el 6/7 d’abril.

Producte final del projecte: 

Guia natural de la desembocadura de la Badia d’Altea i la Serra Gelada (exposició el dia 8 de maig). A aquesta guia s’ha d’incloure informació que faça referència a totes les activitats treballades a les tasques, és a dir, els punts sobre els que ha de versar la guia natural són:

  • Característiques del relleu.
  • Origen geològic de la Serra Gelada.
  • Els fòssils de la Serra Gelada.
  • Valors geològics i ús històric.
  • La flora i les seues característiques.
  • Problemes ambientals que afecten a l’entorn.

Portfoli d’activitats: El portfoli ha d’incloure les següents activitats, d’entre les realitzades a les tasques:

 Activitats de grup  Activitats individuals
Mapa mental sobre relacions intraespecífiques Qüestions sobre els factors ambientals i els éssers vius
Mapa mental sobre relacions interespecífiques Relacions alimentàries
Mapa i taula de les característiques dels biomes terrestres Piràmides tròfiques
Mural del bosc mediterrani (característiques del nostre arbre) Qüestions de la lectura sobre el coltan
Mural del bosc caducifoli (característiques del nostre arbre) Qüestions de la lectura sobre el mar com abocador global
L’efecte hivernacle: realitat o ficció?
Els sediments i les roques sedimentàries
Errades al panell informatiu sobre fossilització
Mapa de terratrèmols en temps real
Pràctica: les roques es pleguen i es fracturen

Es podran lliurar les activitats d’ampliació de les tasques de manera voluntària si es vol optar a pujar la nota.

Entradas recientes

  • Lección 15.3: El sistema inmunitario y la salud abril 2, 2025
  • Lección 15.2. Inmunidad adaptativa abril 2, 2025
  • Lección 15.1. Barreras defensivas abril 2, 2025
  • Lección 14.3: Microbiología aplicada y médica marzo 27, 2025
  • Lección 14.2: Formas acelulares marzo 26, 2025

Comentarios recientes

    Archivos

    Categorías

    Meta

    • Acceder
    • Feed de entradas
    • Feed de comentarios
    • WordPress.org
    junio 2025
    L M X J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
    « Abr    
    BIOLOCUS
    Carrer Galotxa 1, Altea
    966816070
    info@biolocus.es
    © 2025 BIOLOCUS | Tema para WordPress: Enlighten